Pops livrädd efter första glimten av fartdräkten

Stressad.

Precis tillbaka från backen och nu väntar dagishämtning. Om fem minuter.

Ni som läst tidigare vet att jag i ett svagt ögonblick tackat ja till en intervju med Värnpliktsnytt med fotografering i vintermiljö. I förrgår kröp det fram från Armé-Rebecka att deras tanke var att jag skulle ligga i backen. Iklädd fartdräkt.

Ni ska få en liten försmak av vad som väntar i kvällens inlägg då jag hinner skriva mer. Och famförallt lägga ut fler bilder från debuten i fartdräkt.

Här kommer en bild. Den som skrämde slag på mig. Det här var vad som mötte mig vid Hammarby backen imorse.

 cimg1749

Järbyn. Patrik Järbyn. Dom hade lånat Järbyns fartdräkt. XL. Hallå! Järbyn har lår som timmerstockar. Det har inte jag.

Hur det såg ut när jag väl krupit in under Järbyns skinn avslöjas ikväll.

Nu dagis.

/popsen

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Pops livrädd efter första glimten av fartdräkten”

  1. Andreas Says:

    Ska bli utomordentligt spännande att se dessa bilder.


Kommentera

