Fiaskotips i herrtävlingen!

Jaja, okej – det var inga bra tips Nicke och jag hostade ur oss före sändningen (se förra inklägget).
Noll rätt var.
Men det gör i alla fall vår middagstävling jämn inför fortsättningen.

Jag gläder mig åt andra saker:
Som att Pops stukade tumme har läkt tillräckligt för att han skulle kunna kliva ur bloggskuggan.
Bra att han fortfarande kommer ihåg hur man gör för han lär få bekänna färg här i bloggen när jag så småningom drar utomlands på semester i mitten av januari =)

Svenkarna herrarnas insats idag var inte mycket att hurra för. Rickardsson öppnade bra men var till slut en av få som kunde konkurrera med Rotchev i klassen ”största tidsförlust på slutet”.

Jag vill betona att jag tycker Daniel gjorde helt rätt. Han hade inget att förlora och satsade stenhårt från början.
Efter 3,4 km var han 14 sek före segraren Teichmann.
Det gillar jag. Mer sånt!! Och jag tror killen kommer bli bättre och bättre.

Nu är det snart damtävling.
Och jag kan sätta en stor Staropramen på att vi inte blir poänglösa då =)

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Fiaskotips i herrtävlingen!”

  1. Lillis Says:

    Skål och Gott Nytt år på Er!!


Kommentera

