Ingen vintersport i San Francisco

Kan inte hålla fingrarna i styr. Även om jag är borta vill jag ju vara ”med” Vinterstudiogänget. Tänkte på det i morse, hur ”beroende” jag är av jobbet. Satt och surfade i soffan i lägenheten i San Francisco. Hade precis kollat på toppmatchen från England, Arsenal-Liverpool. Läser på svt.se att damernas störtlopp just blivit inställt. Den första tanken som far igenom mitt huvud är då – hur löser Vinterstudiogänget det här? : ) Bra förstås! Sån´t här händer och det kommer det att göra fler gånger i vinter.

Inte mycket vintersport på TV här i USA inte. Mest amerikansk fotboll, typ hela dagarna…Såg idag min första match live, Oakland Raiders mot gästande Houston Texans. Botten- och hemmalget Raiders vann för en gångs skull inför ca 15.000 åskådare på en arena som tar 44.000. Såg rätt ödsligt ut. Bra stämning ändå på läktarna, trots ihållande regn.

Nu blir det inte så mycket bloggande på ett tag för min del. God Jul!

Redaktör Blomberg

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Ingen vintersport i San Francisco”

  1. Brorsan Says:

    God jul på er allesammans – hela Vinterstudiogänget.
    Och tack för en första omgång kalasbra Vinterstudiohelger.
    …eller ‘Winterstudio Wochenende’ som den skjutglade fd. tulltjänstemannen Wolfgang kanske skulle sagt.
    😉


Kommentera

