Fiaskostart

På en natt har min form förändrats fullständigt.
Allt har vänt.

Igår: Kände mig stark. På topp. Gick och la mig tidigt. Det sista jag gjorde innan jag kröp ner i sängen och släckte lampan var att packa en träningsväska och hänga fram kläderna jag ska ha i studion idag.

Zzzzzz

Imorse: Klockan kan omöjligen ha ringt. Vaknade en och en halv timme försent. Kastade mig in i ducshen och ner till bilen. Ett snabbstopp för frukostköp på 7eleven (där jag f ö inhandlar större delen av mina basvaror). Tyvärr gick allt lite för snabbt, för jag rev ner en hylla med morgontidningar och spillde ut mitt kaffe. Glömd plånbok.
Hem igen. Hämta pengar. Betala. Anländer till jobbet jobbet 10,28 (en timme och 28 minuter senare än planerat).
Bra för att upptäcka att jag glömt mina studiokläder hemma.
Damn!
Och snart ringer väl Jonsson och säger att han är sjuk eller att flyget från Kallax är inställt på grund av isbjörnar på startbanan.
Och nu ramlade Magnus Jonsson också.

Jaja … jag ska väl lomma ner till bilen och åka hem igen. Fundrerar på att lägga mig när jag kommer hem; ställa klockan på 11,04 och göra en nystart på dagen.
En bra start.
Typ ctrl-alt-delete. Det ska nog kunna bli en bra dag ändå.

/ Jonas

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 kommentarer på “Fiaskostart”

  1. Andreas Says:

    Det händer även den bäste. Men skamligt att handla basvaror på 7eleven.


  2. jag håller med han längre upp andreas, det kan även hända den bäste kram


  3. , det kan även hända den bäste

  4. Anna Says:

    Vad kul med er blogg, känns ju nästan som man känner er nuförtiden:=). Kul att få lite mer runt om för oss sportälskare…
    Tvn går varm hemma med vinterstudion och datorn står bredvid….
    Ha en trevligt jul.

  5. Nettan Eskilsson Says:

    Ojojoj Jonas, vilket mörker!!! Ctrl alt del, finns inget annat alternativ…
    Köp ingen lott idag!
    Kram
    Nettan

  6. Calle Says:

    7 Eleven rules!


Kommentera

