Glada Nyheter del 2…

Jag känner att jag kanske är skyldig till en liten förklaring…, Det här med en novellsamling är bara ngt som jag hittade på, ”varför då?” kanske ngr av er nu tänker…, jo det hade ju lite och göra med de mastodont inlägg som Popsen och Krönikören tenderar att skriva, jag försökte vara rolig, men tjii fick man, ska inte upprepas.
//Calle

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Glada Nyheter del 2…”

  1. Johan Says:

    Folk är ju lite konstiga… Jag tyckte det var roligt Calle. Du kan väl tipsa dom om vulkan.se


Kommentera

