Från Östersund till konserthuset…

Sitter just nu på min plats i tv-huset och knåpar lite med diverse prylar inför nobelsändningarna imorgon…, jag håller inte bara på med sport-tv, utan ibland hoppar jag in och hjälper lite andra produktioner, därav Alfred. Undrar hur mkt studielån jag skulle behöva ta för överhuvudtaget ha mikroskopisk chans att få ett nobelpris, jag skulle bli ”Mr CSN”. Nu när jag tänker efter så vette sjutton om jag någonsin vunnit ngt pris…, jo förresten jag var en jäkel på att sälja majblommor när jag var 9 och då fick jag ett litet pris i form av en kompass, jorå så helt prislös e jag inte. Vänta nu här, efter OS i peking fick jag ju en medalj för min medverkan, inget unikt i det då alla som jobbade inom media fick en sådan. Fick dock för ngr dagar sen höra att man kan sälja den för ca 3000 kr på nätet, det tål ju helt klart att tänkas på. Nu ska jag knalla ner till vårat kopplingsrum och se till att KC får en bild ifrån Konserthuset.

//Calle

Ps. Krönikören gjorde aldrig några snöänglar, jag antar att man ska ta de han säger med en nypa salt i fortsättningen

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

