Krönikörens SKÄGG-CHOCK!

Ett mail i mängden.
Det är Sture Pettersson som slår till med följade skägg-attack:

HEJ JONAS! RAKA FÖR FAAN AV DEJ SKÄGGET! DU PASSAR INTE I SKÄG-
G, DU SER YNGRE UT UTAN DETTA.
MED VÄNLIG HÄLSNING FRÅN EN SOM RAKAR SIG VARJE DAG , MED BRA-
UN 360, STURE PETTERSSON F.D. LOKFÖRARE HOS SJ.

Jag gillar att Sture bjussar på lite bonusinfo. Här får man redan på både lite om yrkesval och dagliga vanor.
Men jag undrar om inte VERSALERNA ändå säger mest om Sture.

Risken är nog för övrigt uppenbar att jag inte kommer raka mig till imorgon heller. Min rakapparat har lagt av.

Fortsätt maila. Ett mail är ingen tittarstorm. =)
karlsson@svt.se är adressen

/ JONAS!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

