koffeinfritt…

Hotellet som jag bott nu i fem nätter har varit helt ok, mkt bättre än förra året dock inte lika bra som boendet i Göteborg inför EM i friidrott, men hur som helst, det har varit schysst, förutom på en punkt…. Kaffet i frukostmatsalen e det svagaste! kaffet jag någonsin druckit. Jag som är lite av en kaffefanatiker (i allafall på morgonen) var ju tvungen att ta upp detta med personalen och till min stora förtjusning så visade det sig att de hade en burk nescafe, så nescafe it was… I morse började Peter Jonsson också misströsta över det svaga kaffet varpå jag självklart triumferade med mitt nattsvarta kaffe och efter en stund talade om för honom att det fanns nescafe…, Peter är dock en ordentlig person och tog sig självklart tid att läsa vad det stod på ettiketten och det visar sig vara koffeinfritt kaffe i burken… jag säger bara SKANDAL!

//Calle

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

