Johan Palm är min idol…

det var inga småflickor som skrek….det var ingen jury som hyllade….

det var däremot 23 minusgrader när johan palm levererade….

 cimg14333

tänk er själva att hålla i en tung iskall metallklump i åtta timmar…så såg foto-Palmens dag ut  i slakthusområdet vid globen när vi spelade in vinterstudiotrailern…å jo, han heter johan palm på riktigt…

ljus-Ian är inte helt överraskande grymt skicklig på ljus men han är också klädexpert…det finns enligt uppgift (läs Ian själv) ingen som har bättre koll på hur man ska klä sig vid extrem kyla…själv hade jag glömt långkalsongerna när jag gång efter gång efter gång passerade dörren till helvetet…behöver jag säga att det blev många korta tagningar inne i frysrummet för min del?

cimg14271

 eftersom det här är min debut som bloggare nöjer jag mig med det här…med lite tur så fixar linn snart en länk här till den färdiga trailern….

Linns anm: Jajemänn Popsen!
Här är länken!
Såg ut att vara isig värre i det där frysrummet… Hoppas du tinat 🙂
Snygg blogg-debut förresten!

/popsen

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

