Jesus is a friend of mine…

Nu sänder vi igen och det betyder att det blir ganska segt för min del, man skulle till och med kunna säga att det är rätt tråkigt, förvisso så får jag ju möjlighet att se skidskytte live men ska jag vara riktigt ärlig så anser jag att det gör sig mkt bättre på tv. Av titeln till detta inlägg så skulle man kunna tro att jag är kristen men så är inte fallet, utan de ligger till så här. När jag är uttråkad så brukar jag liva upp tristessen med lite youtube och då sprang jag på den här…..

Hur grym som helst, nu går jag omkring med ett leende igen. Hade dom varit med i dansbandskampen så hade dom fått min röst, utan tvekan…

//Calle

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Jesus is a friend of mine…”

  1. LM Says:

    Hysteriskt roligt! Du får väl maila Settman, han kan säkert få in den i programmet 😀


Kommentera

