Dingeli Dong…

Dagen har börjat på sämsta tänkbara sätt… Skippade frukosten i morse och i och med de så missade jag även Bågen, hur som helst så kan jag leva med de MEN till min stora förskräckelse så ljuder det bisarra toner ut ur kentas buss när jag närmar mig den för uppfärd till stadion…., Jag säger bara Lotta Engeberg, hon sjunger ”bjällerklang”, shiit. eller vad sägs om följande text…. ”bjällerklang bjällerklang låter dingelidong…” ja ja det är som det är här uppe norr om polcirkeln. Nu har jag dock fått i mig ngr mackor och med lite tur så kanske man springer på Bågen…

//Calle

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Dingeli Dong…”

  1. lili Says:

    Dansband är det nya svart!


Kommentera

