Kycklingsallad modell sämre…

Många av mina kompisar tycker att jag har ett fantastiskt jobb, mkt resor, roliga sportevenemang, hänga med Christer Ulfbåge och andra lustiga figurer. Och ja, jag e helt klart nöjd med mitt jobb men det bör tilläggas att det är en hel del jobb, bisarra arbetstider och många av mina resor tar mig till mindre exotiska platser som tex. mora, enköping, göteborg, östersund etc. Nu sitter jag tex. på mitt hotellrum och konsumerar middag, en kycklingsallad som kan va ngt av det konstigaste jag ätit, varken god eller äcklig, kort och gott… konstig. Näe shit nu låter jag sjukt bitter, det är helt klart ett grymt jobb.

Var det ngn som såg kvällens sändning? för i så fall kanske ni märkte att det blev ett litet avbrott…., tänkte bara meddela att jag kan ha haft ngt med det att göra, ett tips… ställ aldrig en kaffekopp på en tv-kodare…, Näe jag skojar bara, det var aldrig ngt kaffe inblandat, snarare ngt suspekt elfel. För er som är intresserade så kan jag försöka förklara i detalj vad det var som hände vid ett senare tillfälle. Näe nu ska jag chilla.

//Calle

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

