Krokodilen…

Jag e lite nyfiken på hur det kom sig att man valde en Krokodil som maskot till skidskytte, jag har verkligen funderat och kan faktiskt inte komma på ngt som skidskytte skulle ha gemensamt med krokodiler. Är det ngn annan som kan komma på hur sjutton dom har resonerat så hör gärna av er, bästa förslaget vinner en cool t-shirt eller ett klistermärke eller ngt sådant, kanske kan fixa Christer Ulfbåges autograf om jag smörjer honom lite.

//Calle

kikande_stor

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 kommentarer på “Krokodilen…”

  1. En i Bryssel som har koll Says:

    Låt mig komma med ett ledande påstående: Storsjöodjuret är ingen krokodil…

  2. lili Says:

    Inte en krokodil C… Men den tar mig tillbaka till forntiden, en dinosaur kanske??


Kommentera

